Friday , September 20 2019
Home / Beauty Tips Urdu / Blackheads Ka Khatma Karen 5 Asan Tarikon Se

Blackheads Ka Khatma Karen 5 Asan Tarikon Se

Dispose of Blackheads – Blackheads Khatam Karne Ka Tarika

چہرے پر ہونے والے بلیک اور وئٹ ہیڈز ہر طرح کے چہرہ کو بدصورت بناتے ہیں ۔ یہ اس صورت میں بنتے ہیں جب چہرے کے مساموں میں آئل یا گندگی وغیرہ جم جانے، چہرے سے نکلنے والا آئل (جوکہ خاص طور پر گرمیوں کے موسم میں جلد سے خارج ہوتا ہے ) بلیک ہیڈز بننے کی سب سے بڑی وجہ سمجھا جاتا ہے نہ صرف یہ بلکہ ڈیڈ اسکن سیل یعنی جلد کے مردہ خلیات بھی اس کی افزائش کا سبب بن سکتے ہیں ۔ بلیک اور سفید ہیڈز میں واضح طور پر فرق محسوس کیا جا سکتا ہے ۔ اگر چہرے کے مسام بہت کھلے ہوئے ہیں تو ہوا میں موجود گندگی ان مساموں میں جمع ہوتی رہتی ہے جس سے بعد ازان سیاہ نقطے کی شکل اختیار کر لیتی ہے ۔ یہ سیاہ نقطہ بلیک ہیڈز ہوتا ہے ۔

بلیک ہیڈز کے خاتمے کے لیے چند مفید اور گھریلو تراکیب ایسی ہیں جن کا دوسے تین بارسے زائد استعمال کرنا جلد کے لئے نقصان دہ ثابت ہو سکتا ہے اس کے علاوہ جو طریقہ اسکن کی ٹائپ پر سوٹ کرے اسے 15دنوں میں ایک بار استعمال کریں ۔

انڈے کی سفیدی کا ماسک : 

انڈے کی سفیدی کا ماسک سب سے آسان ماسک کہلاتا ہے ۔ یہ ماسک وقتی طور پر نہ صرف کھلے مسامسوں کو ٹائٹ کرتا ہے بلکہ ان کی اندرونی صفائی بھی کرتا ہے ۔ اسی کے استعمال سے بلیک ہیڈز کادھیرے دھیرے خاتمہ ہوتا ہے اور نئے بلیک ہیڈز بننے کا عمل سست ہو کر ختم ہو جاتا ہے ۔یہ بات یاد رکھیں کہ انڈے کی سفیدی کو جب ماسک کے طور پر طور لگائیں تو اس کی انتہائی پتلی یا باریک تہہ چہرے پر لگائیں ۔

دار چینی اور شہد کا ماسک : 

دارچینی (پاؤڈر) اور شہد کا ملاپ بلیک ہیڈز کے خاتمے کے لیے حیرت انگیز کام کرتا ہے ۔ شہد جو کہ اینٹی بیکٹیریل صلاحیت ایکنی اور آپ کو بیکٹیریا سے دور رکھتا ہے جو چہرے پر دانوں یا ایکنی کا سبب بنتے ہیں جبکہ دار چینی پاؤڈر چہرے کی جلد کو شگفتگی اور تازگی بخشتا ہے ۔ اس ماسک کی تیاری کے لئے ایک کھانے کا چمچ دار چینی پاؤڈر میں ایک کھانے کے چمچ شہد ملالیں اور چہرے پر جہاں بلیک ہیڈز ہوں وہاں اس کی پتلی تہہ لگائیں اس پر صاف کاٹن کے کپڑے کی پٹی رکھیں اور تین سے پانچ منٹ کے بعد اس پٹی کی مدد سے ماسک کھینچ کر اُتار لیں بلیک ہیڈز نکل جائیں گے ۔ موئسچرائزر کا استعمال کرنا کبھی مت بھولیں ۔

لیموں کا ماسک :

بلیک ہیڈز کے خاتمے کے لیے لیموں حیرت انگیز کام کرتا ہے ۔ چہرہ کو اچھی طرح دھونے کے بعد متاثرہ جگہوں پر کاٹن بال کی مدد سے صرف لیموں کا رس لگائیں اور دس سے پندرہ منٹ تک کے لیے چھوڑ دیں اس عمل کو ہفتہ میں تین یا چاربار کریں خاص طور پر رات کو سونے سے قبل اسے لگا لیا جائے اور صبح ٹھنڈے پانی سے منہ دھو کر موئسچرائزر لگالیں ۔ اس کا مسلسل استعمال بلیک ہیڈ کا خاتمہ کر دے گا۔

بھاپ لینے کا عمل: 

بلیک ہیڈز کے خاتمے کے لئے اس طریقہ استعمال کو سب سے موثر سمجھا جاتا ہے ۔ دس سے پندرہ منت تک گرم پانی کی بھاپ لیں اور پھر ٹھنڈے پانی سے چہر دھولیں ا س عمل سے مسام کھل جائیں گے اور ان میں پھر میل اور گندگی باہر نکل جائے گی جس سے چہر ہ صاف ہو کر نکھر جائے گا۔

بیکنگ سوڈا : 

ایک کھانے کا چمچ بیکنگ سوڈا تھوڑے سے پانی میں اچھی طرح مکس کرلیں کہ ایک پتلا سا آمیزہ بن جائے اس پیسٹ کا چہرے پر مساج کریں یہ مساج گولائی شیپ میں ہونا چاہیے یہ مساج کم ازکم دس منٹ تک جاری رکھیں اور پھر سادہ پانی سے دھو کر موئسچرائزر لگالیں

Here are some extremely helpful Blackhead expulsion tips in Urdu. Zits on face and particularly on the nosemake the face look clumsy. They are framed when face pores store oil or soil and when this earth is transmitted out (for the most part in summers), is the primary reason of dark spots on the face. Moreover, dead skin cells are otherwise called a reason for face pimples.

See likewise: custom made pimple expulsion tips from nose

is revealing to some exceptionally valuable and viable tips on the most proficient method to dispose of zits in Urdu as following.

Barsaat Mein Chehre Ke Keel Mahase – Kese Chutkara Payen

As the downpour season begins, young ladies are probably going to get spots on face which cause evident weakness in their magnificence.Acquires spots on face tips Urdu for young ladies who frequently get face spots during the downpour season especially. There are many home solutions for spots;  presents face spots treatment tips in Urdu so the individuals who don’t realize English may likewise peruse and comprehend these tips.

Peruse how to dispose of enormous spots all over in the blustery season and furthermore how to anticipate them before the downpour season comes. Here is an extremely valuable article with intensive guide for you to conquer this issue. Peruse and act..