عرب ممالک اسرائیل کیساتھ مل کر خفیہ طور پر کیا کر رہے ہیں؟ مسلمانوں کی بے حسی جان کر آپ بھی افسوس کریں گے. معروف پاکستانی فاسٹ بالر رومان رئیس کی شادی کی تصاویر منظر عام پر آگئی. سینما میں فلم دیکھنے کے بعد خاتون پاگل ہو گئی، ہسپتال منتقل فلم میں ایسا کیا تھا کہ اس کا یہ حال ہوا؟. معروف پاکستانی اداکارہ نادیہ جمیل کیساتھ برطانیہ میں گوروں نے ایساانتہائی شرمناک کام کر دیا کہ جان کر ہر پاکستان غصے میں آگ بگولہ ہو جائے. سعودی عرب نے ایک لاکھ سے زائد لوگوں کو حج سے روک دیا، وجہ ایسی کہ جان کر آپ بھی کہیں گے کہ ’’جو ہوا ٹھیک ہوا‘‘. پاکستان کو ایٹمی ہتھیاروں سے محروم کرنے کیلئے امریکہ ، اسرائیل اور بھارت کیا ’’ڈرٹی گیم ‘‘کھیل رہے ہیں. یہ پڑھنے کے بعد آپ پیٹ کے بل ہرگز نہیں سوئیں گے. عمران خان کے خلاف توہین عدالت کی باضابطہ کارروائی شروع ،الیکشن کمیشن نے عمران خان کو کیا کہا کہ؟. افسوس ناک خبرعامر خان کو بری بیماری لاحق ہو گئی ،اب وہ پہچانے نہیں جارہے ہیں؟. پاکستان کے مایہ ناز بلے باز عمران نذیر تو آپ کو یاد ہوں گے آج کل وہ کہاں اور کس حال میں ہیں؟

باتھ روم میں موبائل چارج کرنا لڑکی کی جان لے گیا


1500028572dailyausaf
لونگٹن(ویب ڈیسک)نیومیکسیکو سے تعلق رکھنے والی میڈیسن پچھلے اتوار کو موبائل فون کے ایک حادثے میں وفات پا گئیں۔ میڈیسن نے باتھ ٹب میں بیٹھے ہوئے باتھ روم کے ساکٹ میں چارج پر لگا ہوا موبائل ہاتھ میں لیا تو اسے زور کا کرنٹ لگا۔ یہ کرنٹ پانی میں بھی پھیل گیا، جس سے میڈیسن موقع پر ہی وفات پاگئیں۔میڈیسن کی وفات کے بعد اُن کی فیملی کی کوشش ہے کہ اس طرح کا حادثہ کسی دوسرے شخص کے ساتھ نہ ہو۔میڈیسن کی فیملی نے اس حوالے سے آگاہی کی مہم شروع کی ہے۔ مہم کا مقصد لوگوں کو باتھ روم میں موبائل چارج کرنے کے خطرات سے آگاہ کرنا ہے

۔اس حوالے سے میڈیسن کی فیملی اپنا فیس بک اکاؤنٹ استعمال کرتے ہوئے ایک پیغام پھیلا رہی ہے۔ پیغام میں کہا گیا ہے کہ چاہے آپ کا فون IP67 یا IP68 سرٹیفائیڈ یعنی واٹرپروف ہو، تب بھی اسے باتھ روم میں یا شاور لیتے ہوئے استعمال نہ کریں۔اگر مجبوری میں ایسا کرنا ضروری ہوتا تو اس بات کی یقین دہائی کریں کہ موبائل چارج پر نہیں لگا ہوا۔آپ کو ایک ایسے فیچر کو آزمانے کے لیے اپنی زندگی کو خطرے میں نہیں ڈالنا چاہیے، جس کے لیے کمپنی نے بھی گارنٹی نہ دی ہو۔ اگر آپ کے گھر میں چھوٹے بچے ہوں تو چھوٹی عمر سے ہی اُنہیں بتائیں کہ بجلی اور پانی ایک ساتھ مل کر جان لیوا ہوتے ہیں۔