عرب ممالک اسرائیل کیساتھ مل کر خفیہ طور پر کیا کر رہے ہیں؟ مسلمانوں کی بے حسی جان کر آپ بھی افسوس کریں گے. معروف پاکستانی فاسٹ بالر رومان رئیس کی شادی کی تصاویر منظر عام پر آگئی. سینما میں فلم دیکھنے کے بعد خاتون پاگل ہو گئی، ہسپتال منتقل فلم میں ایسا کیا تھا کہ اس کا یہ حال ہوا؟. معروف پاکستانی اداکارہ نادیہ جمیل کیساتھ برطانیہ میں گوروں نے ایساانتہائی شرمناک کام کر دیا کہ جان کر ہر پاکستان غصے میں آگ بگولہ ہو جائے. سعودی عرب نے ایک لاکھ سے زائد لوگوں کو حج سے روک دیا، وجہ ایسی کہ جان کر آپ بھی کہیں گے کہ ’’جو ہوا ٹھیک ہوا‘‘. پاکستان کو ایٹمی ہتھیاروں سے محروم کرنے کیلئے امریکہ ، اسرائیل اور بھارت کیا ’’ڈرٹی گیم ‘‘کھیل رہے ہیں. یہ پڑھنے کے بعد آپ پیٹ کے بل ہرگز نہیں سوئیں گے. عمران خان کے خلاف توہین عدالت کی باضابطہ کارروائی شروع ،الیکشن کمیشن نے عمران خان کو کیا کہا کہ؟. افسوس ناک خبرعامر خان کو بری بیماری لاحق ہو گئی ،اب وہ پہچانے نہیں جارہے ہیں؟. پاکستان کے مایہ ناز بلے باز عمران نذیر تو آپ کو یاد ہوں گے آج کل وہ کہاں اور کس حال میں ہیں؟

تدفین پر پابندی، لبنانی خاتون نے بیٹے کی قبر میں شامی لڑکے کو دفنا دیا


1500029780dailyausaf
بیروت‘دمشق: (ویب ڈیسک) شامی مہاجرین کی لبنانی قبرستانوں میں تدفین پر پابندی لگ گئی۔ سوشل میڈیا کے ذریعے مشہور ہونے والی تصاویر میں ایک لبنانی خاتون کو اپنے بیٹے کی قبر کھودتے دیکھا جا سکتا ہے کیونکہ اسے پڑوس میں انتقال کر جانے والے شامی لڑکے کی تدفین کیلئے جگہ نہیں مل رہی تھی

۔شامی لڑکا گزشتہ ہفتے فائرنگ کی زد میں آ کر جان سے ہاتھ دھو بیٹھا تھا۔ مہاجروں کا کوئی وطن نہیں نامی تنظیم نے تصاویر فیس بک پر شائع کی تھیں جن میں ایک لبنانی خاتون وادی البقاع میں قبر کھودتے دیکھی جا سکتی ہے۔ فیس بک پوسٹ کے مطابق لبنانی خاتون اپنے بیٹے کی قبر کو کھود رہی ہے، جوایک سال پہلے فوت ہو گیا تھا۔