عرب ممالک اسرائیل کیساتھ مل کر خفیہ طور پر کیا کر رہے ہیں؟ مسلمانوں کی بے حسی جان کر آپ بھی افسوس کریں گے. معروف پاکستانی فاسٹ بالر رومان رئیس کی شادی کی تصاویر منظر عام پر آگئی. سینما میں فلم دیکھنے کے بعد خاتون پاگل ہو گئی، ہسپتال منتقل فلم میں ایسا کیا تھا کہ اس کا یہ حال ہوا؟. معروف پاکستانی اداکارہ نادیہ جمیل کیساتھ برطانیہ میں گوروں نے ایساانتہائی شرمناک کام کر دیا کہ جان کر ہر پاکستان غصے میں آگ بگولہ ہو جائے. سعودی عرب نے ایک لاکھ سے زائد لوگوں کو حج سے روک دیا، وجہ ایسی کہ جان کر آپ بھی کہیں گے کہ ’’جو ہوا ٹھیک ہوا‘‘. پاکستان کو ایٹمی ہتھیاروں سے محروم کرنے کیلئے امریکہ ، اسرائیل اور بھارت کیا ’’ڈرٹی گیم ‘‘کھیل رہے ہیں. یہ پڑھنے کے بعد آپ پیٹ کے بل ہرگز نہیں سوئیں گے. عمران خان کے خلاف توہین عدالت کی باضابطہ کارروائی شروع ،الیکشن کمیشن نے عمران خان کو کیا کہا کہ؟. افسوس ناک خبرعامر خان کو بری بیماری لاحق ہو گئی ،اب وہ پہچانے نہیں جارہے ہیں؟. پاکستان کے مایہ ناز بلے باز عمران نذیر تو آپ کو یاد ہوں گے آج کل وہ کہاں اور کس حال میں ہیں؟

اسٹیٹ بینک کی تحقیقاتی کمیٹی کی جانب سے کام شروع کرنے پر ڈالر سستا ہوگیا


a-173
کراچی (این این آئی)اسٹیٹ بینک کی تحقیقاتی کمیٹی کی جانب سے کام شروع کیے جانے کے بعد انٹربینک مارکیٹ میں روپیہ تگڑا اور ڈالر سستا ہوگیا۔ انٹربینک میں ڈالر 95 پیسے سستا ہوکر 105 روپے 30 پیسے پر آگیا۔وزیر خزانہ کی ہدایت پر نئے گورنر اسٹیٹ بینک ،طارق باجوہ نے انٹربینک مارکیٹ میں گزشتہ ہفتے ایک روز میں ڈالر تین اعشاریہ ایک فیصد اضافے سے 108 روپے 24 پیسے پر پہنچنے پر تحقیقاتی کمیٹی بنانے کا

اعلان کیا تھا ۔اسٹیٹ بینک کی تحقیقاتی کمیٹی نے کام شروع کردیا ہے اور انٹربینک میں بینکوں کی جانب سے ڈالر

کی خرید و فروخت کا ڈیٹا کی جانچ بھی شروع کردی ہے ۔کاروباری ہفتے کے پہلے روز انٹربینک میں ڈالر 95 پیسے سستا ہوکر 105 روپے 30 پیسے پر ٹریڈ کررہا ہے ۔دوسری جانب اوپن مارکیٹ میں ڈالر 30 پیسے سستا ہوکر 106 روپے50 پیسے میں فروخت کیا جارہا ہے۔