عرب ممالک اسرائیل کیساتھ مل کر خفیہ طور پر کیا کر رہے ہیں؟ مسلمانوں کی بے حسی جان کر آپ بھی افسوس کریں گے. معروف پاکستانی فاسٹ بالر رومان رئیس کی شادی کی تصاویر منظر عام پر آگئی. سینما میں فلم دیکھنے کے بعد خاتون پاگل ہو گئی، ہسپتال منتقل فلم میں ایسا کیا تھا کہ اس کا یہ حال ہوا؟. معروف پاکستانی اداکارہ نادیہ جمیل کیساتھ برطانیہ میں گوروں نے ایساانتہائی شرمناک کام کر دیا کہ جان کر ہر پاکستان غصے میں آگ بگولہ ہو جائے. سعودی عرب نے ایک لاکھ سے زائد لوگوں کو حج سے روک دیا، وجہ ایسی کہ جان کر آپ بھی کہیں گے کہ ’’جو ہوا ٹھیک ہوا‘‘. پاکستان کو ایٹمی ہتھیاروں سے محروم کرنے کیلئے امریکہ ، اسرائیل اور بھارت کیا ’’ڈرٹی گیم ‘‘کھیل رہے ہیں. یہ پڑھنے کے بعد آپ پیٹ کے بل ہرگز نہیں سوئیں گے. عمران خان کے خلاف توہین عدالت کی باضابطہ کارروائی شروع ،الیکشن کمیشن نے عمران خان کو کیا کہا کہ؟. افسوس ناک خبرعامر خان کو بری بیماری لاحق ہو گئی ،اب وہ پہچانے نہیں جارہے ہیں؟. پاکستان کے مایہ ناز بلے باز عمران نذیر تو آپ کو یاد ہوں گے آج کل وہ کہاں اور کس حال میں ہیں؟

وانی کے یوم شہادت پر حواس باختہ بھارت کے حملے کے بعد پاکستان نے کیا سخت ترین جوابی قدم اٹھا لیا؟


Moodi-1
اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)بھارتی ڈپٹی ہائی کمشنر کی دفتر خارجہ طلبی، ایل او سی پر فائرنگ، شہریوں کی شہادتوں پر احتجاج، احتجاجی مراسلہ تھماد یاگیا۔ تفصیلات کے مطابق بھارتی فوج نے سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزی کرتے ہوئے ایل او سی پر عباس پور سیکٹر کے مختلف علاقوں کو بھارتی ہتھیاروں سے نشانہ بنایا ، ان علاقوں میں چھاترہ، پولس، ستھوال اور دیگر دیہات شامل ہیں ۔تتہ پانی کے منڈھول سیکٹر میںبھارتی فوج کی گولہ باری سے دو شہری شہید ہو گئے ہیں جن میں سے ایک کی شناخت 75سالہ محمد شریف کے نام سے ہوئی ہے جسے کراسنگ پوائنٹ

پر بے رحمانہ انداز میں نشانہ بناتے ہوئے شہید کیا گیا جبکہ دوسرے شخص کی شناخت نہ ہو سکی۔ دوسری جانب آزادکشمیر کے پونچھ ڈویژن کو نشانہ بنانے کے ساتھ بھارتی فوج نے کوٹلی کے نکیال سیکٹر میں بھی اشتعال انگیز فائرنگ کی ہے جس سے 22سالہ نوجوان لڑکی سمیت پانچ افراد زخمی ہو گئے ہیں۔ بھارتی فوج کی جانب سے سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزی اور بلا اشتعال فائرنگ اور جانی نقصان پر پاکستان نےبھارتی ڈپٹی ہائی کمشنر کی دفترخارجہ طلبی کی ہے اور شہریوں کی شہادت پر شدید احتجاج کرتے ہوئے ایک احتجاجی مراسلہ بھی حوالے کیا ہے جس میں بھارت سے کہا گیا ہے کہ وہ اشتعال انگیزیوں سے باز آتے ہوئے سیز فائر معاہدے کی پاسداری کرے جبکہ شہریوں کی شہادت کے حوالے سے بھارت سے شدید احتجاج کیا گیا ہے۔بھارتی فوج کی جانب سے سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزی اور بلا اشتعال فائرنگ اور جانی نقصان پر پاکستان نےبھارتی ڈپٹی ہائی کمشنر کی دفترخارجہ طلبی کی ہے اور شہریوں کی شہادت پر شدید احتجاج کرتے ہوئے ایک احتجاجی مراسلہ بھی حوالے کیا ہے جس میں بھارت سے کہا گیا ہے کہ وہ اشتعال انگیزیوں سے باز آتے ہوئے سیز فائر معاہدے کی پاسداری کرے جبکہ شہریوں کی شہادت کے حوالے سے بھارت سے شدید احتجاج کیا گیا ہے۔